Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Are you sure? Are you Really sure? did you hate 2008?

Yes im sure! I HATE 2008, Fast inte allt.
2008 vände upp och ner !! Jag förlora så mkt och fick inget tillbaka, Men det fanns bra saker.
- Min födelsedag, Den ägde
-Och snälla KROATIEN! finns inget vackrare, joo kurdistan.
- Och karl wolf- Lebanon, Hjälpte mig ganska mkt.
-  Min söta syster<3 någon man verkligen lever för!
- jag var ganska mkt med Jiddo<3
-  Fick en ny mobil! Saknar mina gammla mobiler lite:P
- Magadaskar 1 och 2 =)
- Fick en bärbar data
- Suchi hihih
- VERKLIGEN MKT POMMES!!!!!
Och till slut, Jag lärde mig se världen! På mitt eget sätt. Alla har sitt sett att se världen,
ökeii att jag har mitt sett att se världen låter inte så normalt haha menJag lärde mig mycket i år, Jag förändrades väldigt mycket, Jag ser världen på ett bra sätt! Så kan jag skriva.  =) Jag vet vilka som jag älskar och jag vet vilka som jag ogillar. Jag kan se om någon är falsk eller god.
Det var nästan allt och garv och kärlek, men det finns säkert lite mer bra saker.  Whatever! jag gillar fortfarande inte 2008!!!! Det hände för mycket saker och för snabbt att jag knappt tror att det har hänt. 
 Ps Glömm ej shia LaBeouf<333333333333333333333333333333333333
Morfar<3

Lots of love/// shadiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0