Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

EN JOY

Måste lägga in mer låtar i mp3. hörlurarna är helt kaos! OHH WIEE eller not.
Shadiii gick till skolan,  Dagen gick snabbt jag kommer inte ens ihåg vad som hände idag. OHH SNAPP.
Bara att det var en långtråkig franska lektion, Vi kollade på Taxi 4, Jag älskar taxi filmerna men jag såg inte ens tvn.
skrattade mkt idag, Det är bara bra måste sluta tänka så mkt på  Jiddo. det känns fortfarande att han lever.
Hoppas inte att jag blir sjuk som i helgen, är 120% säker på att det kom för att jag var ledsen över morfar,även mamma säger det. Måste lyssna på karl wolf - Lebanon!!!
Lyssnade på james morrison och den dära Bruden som inte kan dansa. Nelly Fortado. Låten är lung och bra och jag älskar hans röst. Måste se filmen Australia!!! skaparen av moulin rouge och romeo and juliet!!! den måste äga!!
Jag njuter inte av den friska luften längre, Jag njuter inte av musiken längre, Jag njuter inte av maten längre, Men jag njuter av livet och kärleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0