Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Ingen nyår utan tomtebloss

sista inlägggget 2008, fanns inga tomtebloss! ofta man inte säljer det, Nu är jag sur! ska fira nyår i skogås=)
ävn om jag hatar hela 2008,sämsta året och allt förändrades så snabbt. Bara dåliga saker hr hänt!! december var den värsta månaden. jag hoppas att 2009 blir ett bra år, enligt horoskopen så blir det mycket förändringar ,och jag blir bättre i allt och att jag hittar min kärlek...som jag sedan blir tsm med tssssssss. haha låter helt sjukt.

Ha ett gött nytt år, Och även om den här dagen inte har gått så bra så ska man ändo fira ikväll och glömma bort allt dåligt för en stund=)

GLÖM INTE!!! 00.00 och EN SEKUND då är det 2009 enligt aftonbladet. För det var typ skottår eller nått sånt,

Lots of love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0