Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

magsjuk eller ledsen?

Det är många eller bara två st som härmar atomic kiten? eller vad de heter med number one låten. älskade den när jag var liten.
Iaf Vaknade kl 7 på morgonen för att jag mådde illa, Spydde tre gånger och var sedan vaken med pappa. Vi kollade på tv men sedan la jag mig breviid pappa och somnade, Men vi var vakna ganska länge. Åt nästan inget på hela dagen, Jag var magsjuk eller så är det för att jag är ledsen över jiddo, saknar honom.!<3 senare på kvällen så åkte jag och papa in till stan, vi åt mat på en restaurang. Sedan gick vi runt och jag tog några bilder. Vi kom hem halv elva, Mamma kom hem klockan tolv:D:D:D vi kollade på dagissnuten, Jag sov gott för att mamma var hemma. saknar ochså arian och arman:(
I still miss my jiddo very bad:(

Lots of love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0