Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Morfar<33333333333333333333

rip jiddo, Jag såg dig dö och det var det värsta i mitt liv, höll din hand och även om du var i koma så kände jag att du höll tillbaka, Och så fick du en tåre.din begravning var värre, ville inte lämna din grav men det var bara din kropp i kistan för min jiddo är i himlen, Med mina morbröder. Saknar dig sjukt mkt, oturs vecka för när vi var på väg hem så var vi med i en bilolycka, Jag var nära på att bli skadad men pappa höjde farten när hon kom mot oss med bilen så hon träffade inte min sida i bilen utan lite bakom. tur att hon inte åkte så fort.

Mådde illa igår och saknar min mamma, hon är fortfarande i karlstad.  Det känns fortfarande att han lever, Att han är i karlstad, att han står i balkongen med en cigaret i handen och att han snart kommer in, och värmer popcorn.
Efter det i sjukhuset var jag helt chokad är fortfarande det. Fattar inte att det är sant! Det känns inte som att du är död. Tror fortfarande att du bara sover eller något?. Du var bara 70:(
när vi var där för 2 veckor sen så var du full med liv, även om du led! vi friade min födelsedag och det var en de bästa dagarna i mitt liv.
Jag dansade med dig morfar. Tur att vi träffade dig då. Exakt två veckor efter min födelsedag så var du död?!
en söndag 01:35 på natten så det blir en ,måndag. Hans barnbarn födde en flicka samma dag som han dog.Alltså min kusin födde en flicka. Saknar dig morfar, varje gång det är mörkt eller ljust, kallt och snö så tänker jag mkt på dig, För det var sjukt kallt på din begravning och det snöade för fullt den kvällen. Måste påminna mig själv varje dag att du inte har fötterna på jorden. du är i himlen och kollar ner på oss. Jag älskar dig mkt! Jag kan forsätta skriva föralltid om hur mkt jag saknar dig och alla bra saker om dig. Du älskade blommor,växter, te , POPCORN, och oss. Och vi älskar dig. Du var en person med ett stort hjärta eller du har ett stort hjärta. Du gav oss mkt kärlek.

Saknar dig saknar dig saknar dig. för världen är du kanske en person men för en person är du världen.


Lots of love to my Jiddo/// shadiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0