Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Trodde

ute/hemma
Sorry,jag trodde det var tre som dog i haninge,Så jag måde illa hela dagen igår, Är fortfarande chokad . har bilden kvar i huvet, när jag trodde att det var en död unge,som hängde lite ut(svårt och förklar.) dörren var juh stängd men fönstret var sönder(hela bilen var sönder/mosssad)
Men sen fick jag reda på att det inte var i haninge av pappa, ändo sorligt att tre dog,
Folk kör som ånsor.

skolan

Va i skolan idag!SKIT ROLIG dag,precis vad jag behöver. !
Måddde illa ,gick hem men inte helt sedan ringde cheyda mig och jag saknade dem så jag vände och gick tillbaka Letade efter sjuksköterskan,Som aldrig är där. Sedan blev det lite boytime, hihiihih så roligt,
Men ändå orka, orka bli sårad,,,,,,

Hemma
Plugga franska i fem minuter , Sedan logga jag in på datan,
glömde köpa choklad kalender igår. kommer ihåg när jag skrev i min dagbok ,
Jag har öppnat en lucka i chokladkalendern,det var gott !

senaste- http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3886565.ab

Lots of love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0