Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

save me from myself

Playaaaaaaaahead har blivit tråkigt.... jag måste erkännnna att  facebook är bättre på nått sett. hahahah
.Igår var det sexinthecity ouuf jag älskar den serien allt är bra utan sexet.
hahaha ,i varje serie så måste det finnas ett budskap och jag fattar inte budskapet i sitc.?
Jag älskar budskap! man tar åt sig !
Snart är det niornas bal ahha då ska jag o några till servera dem faaan vad kul. vi ska gå runt eller springa runt i 2 timmar och mata dem ahahhahaha.och man måste ha en svart kjol och nått vit öveer asooooow haalloooooooo ser jag ut som en klädäffar eller? haha jag ser att jag har stavat fel lite överallt(= jag orkar inte skriva fint






Jag är inte du säger att jag är, Jag är mer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0