Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

5 ton

Ökeii , det här är sista veckan som en  14  åring och för mig är det ganskastort att fylla år , för jag kommer aldrig bli 14 igen, sorligt nog. så därför vill jag att den här veckan ska vara den bästa veckan. För det är min sista vecka, Vet att jag kommer bli äggad,mjälad ,sockrad,kakoad,bakpulvrad av gänget OCH ANDRA! tack vare cheyo. ajja kan inte gömma mig. Men tänk om det är kallt och blåser .För jag måste typ gå utan jacka. Vill inte att den ska bli äggad. Den har redan blivit äggad.
igår var det roligt och idag med:D fick vg i matte och det regnade(GLAD) ...................(SJUKT GLAD)
laggade nyss "mat"
Fishpinnar och a pommes la shadiii=pommes.
SÅG MAGADASKAR IGÅR(omdetstavasså) SJUKT BRA FILM! älskar tecknat .
ska rita lite idag, gjorde det igår ochså, det e roligt att rita vad man känner. Gör det varje  dag typ. jag har över 59483st ritningar. har drömt drömmar om kroatien:O inte roligt, Jag har aldrig träffat någon som älskar ett land lika mycket som jag gör. ni måste tycka att jag är galen.Önska att jag kunde fira min födelsedag där, men ska fira  i karlstad(tror jag)
all i want for my birthday is croatia


Lots of love///shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0