Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

fem TON

-fyllde 15 igår och yeeeeeeeeeeeas fick fett mycket snö på min födelsedag. som jag önskade mig,
Iaf firade i karlstad , fick ett par örhängen och 400 kr och igår så gick jag ut och skotta sedan bakade jag kiwi tårta.
vi firade mig , Jag fick den nya guitar hero av min bror. YEAh!.roligt spel ,man blir besatt.
Efter ett tag så började de klia runt handen och på armen och på ryggen, fick lite utslag.Tror att jag inte tål kiwi eller nått.

för ca två veckor sedan så fick jag reda på att det finns två TIGRIS!!!  de satt utanför mitt fönster. Och de så likadana ut.
döpte en av dem till euphrat, vet ej hur fdet stavas. Men det är de två stora floderna i irak. tigris och euphrat.

Har läst ut boken om Jag kunde drömma, Så bra bok. Måste se filmen.
OHHH WIEEE

Lots of love/// shadiii


Kommentarer
Postat av: Anonym

eufrat gumman , grattis !<3

2008-11-25 @ 18:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0