Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

MY DADY IS A HERO

hahaa, Min pappa är en hero och en två kvinnor till. bilen kunde fan explodera.
Men jag tänkte intepå det förren nu, utan jag såg en kropp typ var helt stila
och jag trode nåndog.Men det var vårt skadade och hoppas de överlever!!!!!!!!!!!!!!!!
Kvinnan i aftonbladet sa att hon ska ringa tillbax om det var nått mer ,och om jag hade lagt in bild skulle det stå mitt namn, ajadet är inte det första mantänker på om man ser det.
Kommer bli svårt att sova ikväll:/ Med tanke på det  som hände, eller om de överlever
När vi åkte till skogåsså var det ochså en olycka där eller nått sånt, de hade typ fångat några som ville sälja öl till barn:O

ps fick redapå att det kan vara nått  om rattfylleri i olyckan, och en av personerna har typ stuckit någonstans,poliserna letar.   
orka drickaaaaa!!!så mobbat!! ni snackar om att det är så mycket onda saker i världen! och ändå dricker ni när ni vet vad som kan hända!!!!!!!! folk kan dö ,bråk, allt möjligt Men ändå dricker ni!.



Lots of love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0