Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

SJ IN MY ASS/Haninge in my ass

Vilken roligdag=)

Var på Gmässan, Såg några mulllllllllllater <3333 I love choklad,

iaf jag ska ej gå i Haninge USCH USCH NEJ, sämsta !. Jag tror att jag ska börja i Östra I skogås. Den verkar bra.
Men många från trångsund kommer börja där och det är juh lite trevligt och från haninge.
Det får bli Östra:D i think.
träffa ochsåmin kusin där och hans klass(tensta) ASOW OHH JAG SÅG snyggaste mulllllllaten i hans klass, Måste ta reda på namn och sånt men det får bli senare.
vi åkte sedan tillbaka till haninge, då drog jag och cheyooo och banani till donken, Köpte en Mcfeast/mcchiiken eller vad den heter.vad små hamburgarna har blivit nu för tiden.

Är ganska på bra humör idag, -Tack vaaaaaaaarrrrrrrreeeeeee alla snygga killar jag såg. Är nästan blind.
'
Ska kanske till karlstad imorgon, Träffa morfar och Mina småusiner , saknat dem mycket. Vackraste barnen man kan se.
Men mamma sa att jag ska leta efter biljeter på sj , Inte vet jag hur man gör .Kommer säkert ta oss till göteborg eller skåne.
ps/det finaste namnet påen mulllllllaaaaaat är KEVIN.

Lots of love///shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0