Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Troublemaker

OHH WIEE, nu kan jag höra hela låten:D

Vart en kort dag för mig, Mina kusiner kom och sen gick dem. Åt äppelpaj och bullar(gillar inte bullar)
Har laddat ner 133filmer (lagligt)

Har fett tråkigt nu, vill åka till skogås men får inte eftersom att jag är sjuk. Inte FUN LIGHT!.
sitter nu och lyssnar på horoskoper, PÅ arabiska, Jag "fattar" ju!
Mamma får översätta, Ska se om baby mama filmen blev bra. Min syrra sa att den är skit rolig.
Lyssnar på låten usher seperated, gammal låt som har en skit fin text.
Men videon är på akon-troublemakeker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0