Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

you are hot n cold, yes and no you are in and you are out

Åhh ska se på hanna montana snart, Hon fyller år dagen innan mig haahaha .
det var länge sen jag skrev men whatever,Ingen läser ändooooo.
Ganska mycket har hänt men som ni vet så är jag för lat för att skriva
Var i skogås i HELGEN!

skit kul , sovde över där, så ävla kul och så länge sedan. vi kollade först på någon krokodilfilm med han från alias(alias har börjat igen<3333)
Sedan såg vi mirrors ,devar inte så bra eller så var det bara för att jag sprang därifrån hela tiden, Är fett rädd för skräckfilmer. OCH SCREAM MASKEN. Iaf vi spelade in tusen videon som vi dog av garv till, en där jag sjunger till  whitney Houston,i will always love you.

senjorithaJENNY fyllde år i måndas, YES BOX VI GRATTA HENNE MED LITE ÄGGG HAHHHA men det blev idag, vi försökte ägga henne då hon fyllde år men det gick inte hon sprang iväg och jag förstörde som vanligt,
hon hade till och med tagit med sig ägg för att ägga oss. Men vi ägga henne idag oh det var roligt, till hon börja jaga cheyooo . sen blev hon sur .Vilken tjej asow. Grattis Jenny och du kan hämnas, Jag fyller år 24:P
TILAAAAAAAA

Ska dra med pappa till obs snart. Måste köpa ISGLASS,
Lady gaga-pokerface är bra och Katey perry hot and cold, Kanye west- i put on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0