Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

All out of love

Im all out of love i can´t live !! NeNENEN jag basjar rakt på kärleken, Kärlek är bara problem även om man blir gladare.

Även när man gillar någon så skapar det problem. Men låten är bra.
Jag vaknade tidigt idag, Fixade mig och så. Sedan fick jag lust att blogga men internet var inte öppen och jag orkade inte springa upp för att öppna den så jag tittade på Laguna beach ist,Jag han ba se halva sedan gick jag tillsamman med jennu till skolan . Helt tysta sedan försvann jennu.
WIPS
Det var inga spec saker som hände i skolan idag inte för att det brukar göra det.
Bara det vanliga fast den här gången har vi ingen läxa.

Men tillbaka till kärleken då.......
Jag tror inte på kärlek som tonåring jag tror bara det är hormoner och kåthet och lite känslor .
Det finns bara kärlek som vuxen . Då menar jag pojk och flickvän inte Kärlek för vänner och familjer och sånt.
det är gulligt att vara kär men jobbigt spec när man inte kan gå fram till honom och bara kyssa honom utan att ha någon andledning. Och att inte veta vad ha känner för dig är en plåga. Även om han inte gillar dig tillbaka så är det ändå värt att veta om han gillar dig eller inte för om man inte frågar så kommer man att ångra det.
Nu när jag har skrivit om min kärlek så menar jag min tonårskärlek.  Men alla tycker olika ......
Av mig kan ni få mycket kärlek ... Gratis


Lots of love/// shadiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0