Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Bff?

Vill du bli min bästis, ja du då ska du köpa ett par Jeans/leggigns till mig de är vita och är från VILA inte från bikbok de är ganska fula, eller nej de är fina men de är inte jeans tyg och så ser de inte så snygga ut.
Jag ska ha dem! min syrra har dem men ofta hon skulle ge dem till mig.


Jag hittade ingen bild på dem men jag har en 1/3 bild på dem när min syrra har dem.
Ganska svårt att se dem och de ser inte så snygga ut när man ser på bilden men de är verkligen HETHETHETA



Kommentarer
Postat av: My

Kan fett bli miljöbränsle? Är verkligen miljöbilar dåliga? Vad finns det för nackdelar med turism? Läs min miljöblogg där jag granskar och skriver om nyheter som rör miljö. En liten paus från alla modebloggar kanske? Welcomeee

2008-10-10 @ 18:06:24
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0