Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Britney

http://www.youtube.com/watch?v=EJUQ-eqHwJU&feature=related

Ohh Ohh Baby Britney spears den är grymt bra och ganska gammal. OHH shit jag glömde nästan!!! Ni måste höra james morrison HAN har grymt sköna låtar ! och vacker röst !

nya låtar och gammla låtar .
TI feat akon -Hero
Akon- Beautiful
Christina aguilera -keeps getting  better
Jordin sparks -break them
Lil wayne - something you forgot
Akon- don´t  let up
akon-journey
Akon Lil wayne- i´m so paid
Rihanna- im back
Rihanna- push up on me
Rihanna- Music of the sun
The dram feat Rihanna- livin´ a lie
Kanye west- love lock down
Akon new album freedom .Bra låtar
Keyshia cole feat akon- work it out
Akon Right now-nananna
Akon- Troublemaker
Nelly feat Usher- Long night
Timbaland feat T-pain - Say
ciara-echo
 Om ni märker det så börjar jag älska Akons låtar.! Kat deluna äger ochså
Jag kan flera tusen låtar till om ni tex undrar om Britney har en ny låt eller någon annan kändis så fråga bara mig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0