Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Cheyos fest

Idag har jag lust att skriva om cheydas fieesta.
Och lägga upp några bilder. Jag gick dit med jenny och vi kom försent, fina flickor kommer försent.
Vi åt först sedan "dansade" vi och gjorde många saker.
Cheyda hade bakat och alla gamade. Men starkars lilla jenny för hon började må illa efter cheydas kaka hahahhahahaha. så hon gick in i cheydas rum och satt på en stol medans alla andra dansade till turk musik ahahhahaha . Det var inget jag och hani eller jenny gillade men festen var rolig och det var roligt att klä upp sig.

Innan festenJennu är alltid runt hörnet GRATTIS 15 för ett år sen blir hon 16Ta bild när jag äter?
Bahar, Är det sexigt att ta bild på någon som äter hahaha för typ alla ville att jag skulle ta bild på dem när de äter.
<333
jenny leker WIEE
Portugal-sverige

Hani lek inte svart
Jenny mår inte så bra:( MEn vembryr sig hahahah



Lots of love/// shadiii


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH ! inga kommentarer

2008-10-18 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0