Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

clothes before bro's

Hej, Jag kom hem för 3 timmar sen. Jag hjälpte min brosa att packa för att han ska åka till Göteborg med sina kompisar, där ska han fira sin födelsedag som är på måndag. Men ni vet, de kommer juh festa.
Sedan gick jag in köket där jag kände lukten av bullar. Mamma hade bakat bullar och kokostårta Sedan satt vi i soffan och kolla påmin favo Hannah Montanna och nu sitter eller står hon och gör min favo mat. Kuba<3 En kurdisk maträtt.
Imorgon ska cheyda ha fest så jag måste köpa present idag till cheyda och Hani , Festen börjar 4 och slutar nångång.
ska dra dit med lillllla Jenny.
ska snart dra ut med papi eller så kallade Borhan G för att köpa present.

Lots of love/// shadiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0