Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Dead or gone

Dead And Gone - TI Ft. Justin Timberlake [Paper Trail] , Lyssna på den,
TI ska komma ut med ett nytt album, Paper trail.
Vi gjorde som jag skrev igår, Men filmen var inte så bra, den var fett nasty. Och så skämde de ut usa väldigt mycket.
1:an var mycket bättre,
Kom nyss in, var ute och hjälpte pappa med att krattttta,det är skit bra träning. Och det är roligt man kan kan dansa med krattttan och ta roliga bilder plus så kan man hoppa i lövhögen, men jag vågar inte för det kan finnas insekter.
Har inte planerat något för ikväll , Kan hända vad som helst.
Jag kommer säkert åka till skogås eller till Linda.
Nu ska jag forsätta läsa kort kjol, den verkarlite bra. Det är mer jennys smak,
I börjar är det mycket novell skrivet, Det handlar om en tjej som blir våldtagen på en fest , Hon är full och följer med några killar till ett ställe, sedan våldtar de henne. Orka dricka så mobbat,äckligt, blääää.

Lots of love/// shadiii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0