Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Halloooo ween

Hej, Snart är det Halloooooooooo Ween, yeayy.
Det bästa med halloween är att man kan busssssaaaa utan att få skäll, eller midre skäll då, man kan skyllla på att det är Halloween. När man sminkar sig , så ska det vara mycket detaljer, även på kläderna.
själv vet jag inte vad jag ska vara för något:/  Försökte rita något under min läpp det ser bara ut som om jag har snus på mig. Och det gick  inte bra att tvätta bort det, så skaffa smink som går att tvätta bort.

Tiger- "Våffla" hela håret, spraya rikligt med hårspray och tupera för att få mycket volym.
Djävul- Tupera hela håret för att få volym och en lite rufsig look. Locka enstaka slingor. Avsluta med att spraya med hårspray.
Corpse Bride- Tupera hela håret, spraya med hårspray. Avsluta med att spraya med vit färgspray.
Maskerade Mannen- Använd vax för att skapa en spretig look.
Vampyr- Använd plattång för att få en slät look.

Lots of love/// shadiii

hhaa gick inte så bra att tvätta bort.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0