Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Im so in PAIN

Fortfarande ont ont ont, ont i magen och jag vet ej varför jag tror att det är ångest:/

Skolans kurator är aldrig där,,,så jävla dåligt! Jag måste snacka med någon annars kommer jag att spricka ,jag lovar!
Jag kommer att spricka mitt i skolan. Ibland kan jag tillochmed inte äta. Och det är inte för någon kille, det är bara en dum anledning jag säger så folk kan sluta fråga. Jag har tillochmed börjat gråta i skolan i smyg ,när ingen ser .
Jag har ingen att snacka med just nu och jag kan inte snacka med mamma sist jag gjorde det var för några veckor sen och jag började grina mitt framför henne , Jag älskar min mami sjukt mycket men jag behöver någon som kan hjälpa genom att säga saker som får mig att må bra och den personen är min syrra men hon är inte här:(
Hon kommer på fredag och stannar hela helgen om jag har tur får jag följa med henne närhon åker hem.
Jag känner på mig att jag kommer grinna sönder mig under helgen.
Det finns ingen natt där jag inte gråter.........

Lots of love/// shadiii

Kommentarer
Postat av: J e. ♥

BUP, kuratorn, ungdomsmotagning och mentor.

(Eller kanske Sanna w? Hon är jätte lätt att prata med.)

2008-10-20 @ 21:08:26
URL: http://jenniekblad.blogg.se/
Postat av: Shadiii

Jag vill prata med sanni men det är juh jobbigt när man ser henne helllla tiden... vad är bup för något

2008-10-21 @ 19:01:37
Postat av: J e. ♥

BUP är typ ett ställe där man kan prata men en en vuxen. Fast de har inte tystnadsplikt, de beröttar saker för föräldrarna. Men de kan vara bra för dina föräldrar att veta kanske? Vissa tycker att de är dåliga, men om du bara vill få ut & prata om saker tror jag de skulle funka.

2008-10-21 @ 19:23:47
URL: http://jenniekblad.blogg.se/
Postat av: shadiii

det låter juh inte så trevligt(=

2008-10-21 @ 23:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0