Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Vilken typ av kille passar dig?

 

1. Du ser den snyggaste kille du någonsin sett... vad gör du?

A: Jag försöker inte med nått, han får komma till mig

B: Ställer dig vid en vägg och anstränger dig för att vara extra snygg.

C: Börjar frysa, och hoppas på att han erbjuder sig att värma dig

D: Går fram till hans kompis och börjar flörta, då blir han säkert avundsjuk.

E: Kastar dig fram till honom... och börjar rabbla upp alla möjligheter till att ni kan vara släkt.

 

2. Du råkar ramla ner i spagat lite dramatiskt då du ska springa in på en bygdegårds toalett, hur tar du dig upp?

A: Lägger sig ner och börjar att rulla, gapskrattande.

B: Reser sig värdigt upp, och rättar till frisyren.

C: Kvider lite, och hoppas att nån hör dig och kommer till din räddning.

D: Ser dig om efter en lämplig snygging som kan hjälpa dig upp

E: Kommer inte upp alls.

 

3. Du har kommit in på ett ställe med 18 års gräns fastän du bara är 17, hur gör du för att flörta in dig ännu mer hos vakten?

A: Kastar dig fram till honom, drar ner linnet till magen och ber om att få en extra stämpel på brösten

B: Jag fjäskar inte... det är mot mina principer.

C: Kelar lite med honom.

D: Visar stolt upp din snygga date, så att han kan bli riktigt imponerad

E: Börjar förvirrat att prata med honom, och inbillar honom att han trots sitt vaktyrke är en fin människa.

 

4. Du har 200 kr i fickan, vad gör du av dom?

A: Lägger dom på en toalett, eftersom du vill ha så mycket plats som möjligt i fickan, att stoppa toapapper i.

B: Jag går till närmaste underkläds affär, och utökar mitt lager med leopard string.

C: Köper vodka och rökelse för den kommande helgen.

D: Går till din favvo-affär i kungsbacka, "Enhörningen", där dom säljer en massa fina mussepigg kläder

E: Använder allt att köpa o'boy för.

 

5. Du har raggat upp en kille och känner att det är dags att lämna offentligheten. Vart går ni?

A: Jag drar med honom/henne till närmaste garage, och bryter mig in där.

B: Vi går till hans bil, som har ett stort framsäte om jag har tur.

C: Vi går bakom huset, om vi är i en bygdegård.

D: Vi sätter oss på en stubbe ute i skogen och pussas lite.

E: Varför gå nån stans alls, när det är så trevligt där ni är?

 

6. Vad måste en kille ha?

A: Kunna massera och laga mat

B: Snygg bil, polisonger, och vara över 25

C: Piercing i tungan

D: Snygga kompisar

E: Körkort, egen bil, och vara över 20

 

7. Vad får absolut inte en kille vara?

A: Negativ

B: En toffel

C: Under 173 cm

D: Ful och för snäll

E: Ute efter min kropp

 

8. Vad dricker du?

A: Glasvis med Pisang-Ambon, rent

B: Lagom mycket ren Coca-Cola

C: Ren vodka

D: Vodka och red-bull, eller bara vanligt vatten

E: Allt som är gratis

 

9. Vilken är din favvo-musik?

A: All partymusik!!!

B: Det ska var beach-boys, eller crusing hits, annars kan man lika gärna sova

C: Nått lungt och mysigt, gärna med nått fint budskap

D: Allt som går och dansa till!

E: Snusk-låtar, typ Horny ´98

 

10. Vilka är dina bästa raggar kläder?

A: Har inga speciella raggar kläder

B: Push-up, och en u-ringad leopard tröja

C: En tajt topp som man fyser i

D: En u-ringad tajt tröja, och en extremt kort kjol

E: Linne och v-jeans

 

11. Vilket är ditt motto?

A: Allt fixar sig, och under tiden kan man ha kul!!!

B: Om jag bestämmer, blir allt löst på bästa sätt

C: Ta hand om mig, och älska mig

D: Livet är en fest!

E: Det är bara min kropp dom vill åt.

 

Nu räknar du dina svar, och ser vilken bokstav du har mest av. för att se vilken typ av kille du bör statsa på!

BÄBISEN

MEST A: Du gillar bäst bäbistypen, som ofta är väldigt barnsliga men också väldigt snälla och gulliga. Bäbisarna känns igen på den något snuskiga humorn. Man fångar en bäbis bäst genom att vara en väldigt positiv och glad människa


RAGGAREN

MEST B: Du borde varit född på 50-talet, då det var fullt med raggare. Nu får du slåss om dom få exemplar som finns kvar. Raggarna är ofta extremt roliga, och dessutom har dom coola, och framförallt MÅNGA bilar. Typen känns igen på sina polisonger. Bästa sättet att fånga en raggare är att ragga upp en.


SNÄLLISEN

MEST C: Du är en snäll människa som vill ha en lika snäll kille. Denna typen känns igen på att dom ofta har en piercing nån stans. Genom skickligt raggande kan man fånga denna oraggiga typ.


MACHON

MEST D: Du vill ha en cool typ, med mycket muskler. Något att ta i helt enkelt. Macho-männen försöker ofta att verka tuffa, när dom egentligen är söta. Typen känns igen på kepsen. Man fångar lättast en macho-kille genom att vara snygg.

SKAJTAREN

MEST E: Skajtaren är något för dig! Dom är ofta lite småtykna, men detta menar inte så mycket med det. Man känner lättas igen om på deras pärlhalsband. För att fånga skajtaren måste du likana en kändis.

själv fick jag B<3


Kommentarer
Postat av: jenny

HAHAH. Jag fick lika mycket på B & D. :D

2008-10-08 @ 17:49:22
URL: http://jenniekblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0