Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

just me


- . Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
-"Ojj vad många lockar jag föddes med i håret"
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
- 27kr
3. Vilket ord rimmar på "test"?
- häst
4. Favoritplanet?
-  jupiter
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
- cheyo
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Lebanon
-  7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
- Randig tröja.
8. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
- helt barfota,chockerande
9. Ett ljust eller mörkt rum?
-  Ljust.
10. Vad gjorde du vid midnatt?
- Somnade till musik av James morrison
11Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
- Bästa bloggaren är kenza? tobbe skrev det,
12 Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
- långtlångt borta.
13. Vilket uttryck använder du mest?
- serisöt
14 Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
- Mami
15Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
- min kudde
16. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
- Inga
19. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
-  För många, jag är dåligt på sånt
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
 11
19. Din värsta fiende?
en i skolan
. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Hösten
21. Vad var det senaste du sa till någon?
 - "Hur stavar man blyg
22. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Flyga såklart,dåkan jag resa
23. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
- vad räknas som någon?
24 Senaste låten du lyssnade på?
James morrison
 Detta vet inte många om dig?
Jag är fett blygggggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0