Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Lebanon

Karl wolf Lebanon!!!!!!!!!!!
Seriöst Den låten är otrolig, Min favo låt föralltid.
Den låten hjälpte mig när jag var sjuk och kommer alltid att hjälpa mig ! jag driver inte JAGGG ÄLSKAR DEN.
Varje gång jag lyssnar på den tänker jag på kroatien och när vi åkte in till akuten 6 på morgonen .

Så Fin låt ! Jag kanske skriver ganska mycket om kroatien men det är bara för att jag saknar kroatien och alla snygga killar och alla underbara minnen inte att jag blev sjuk dåmen resten  .
Fotboll vid stranden gå runt stan ,kolla in snygga killar. Då menar jag alla hahahahah.
 Min punkt var att ni SKA lyssna på Lebanon! Och ni ska älska den!
För jag gör det. Det är alltid bra att ha en låtsom hjälper dig när du behöver det, det kanske låter konstigt men alla har en låt som kan hjälpa dig och beskriver vem du är som person.
Om karl läser det här TACk,han gör säkert inte det men whatever.


Lots of karl wolf love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0