Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Let it be and let me be

Låt mig vara,serisöst era apor orka snacka skit om mig när jag sitter brevid och så tror ni inte att jag märker, hatar min skola ,bara cp barn...
Vakna ,gick till skolan hade kul med jenny och hani, vi förstökte garva sönder oss men det gick tyvär inte. eller bara för hani och jennu ,de la toapapper bakom min rygg,hahahha skit tråkiga, jag skämdes fett mycket.
skulle locka håret idag men hade inte lust om 2 timmar kommer jolie hem,

På väg hem så träffade jag och jennu på en ekorre som jag jagade runt ett träd.
Försökte få en bra bild av ekorren men den ville inte så den kasta nån sort bark på mig.

Lots of love///shadiii


Skriv om någon författare. Liza marklund
Bruden fryser ge henne en jacka!
what a f

ekorren satt i granen kasta kottar mot shadiii ,lila shadiii fick ont i magen. Inte var det bra

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHAAAH MEN GUD VAD FULA BILDER.

DAMN

2008-10-24 @ 19:16:28
URL: http://jenniekblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0