Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

ME LOVE

Hej, vaknade 12 åt frukost och nu är jag här, Har tusen läxor men jag har ingen lust att plugga, Måste hoppa in i dushen idag, mitt är blääää just nu, Ska kanske färga håret i helgen , litte rött. Jag älskar min hårfärg men jag har lovat mig själv att färga med henna, Ingen vanlig färg, Jag tycker att jag är för ung för att använda vanlig hårfärg eller ens att färga håret.
Vi får se, Måste ochså Träna idag . Igår gick det bra.  aha titta jag får en söt liten dubbelhaka på bilden, Mitt hår ser rödare ut på bilden:O vet ej varför.

Lots of love/// shadiii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0