Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

New day

Hej,  snart är det helg igen, då¨kommer min syrra(yeah)
Vi ska vara barnvakt åt mina småkusiner och jag får följa med och hjälpa. De är riktigt busiga.
Idag var det många som kollade snettttt? undra vaför men iaf ska snart måla naglarna och dricka nypressad apelsinJ
Det finns ett roligt spel på hamsterpaj.net som heter bloons eller något. spela det, man fastnar direkt och det är roligt.
 Några låtar som jag har lyssnat mest på och som jag nu lyssnar på är Ashley tisdale-time after time inte hennes låt så alla vet, och air supply-all out of love. Kan inte fatta att Kurden Darin är känd i usa, Jävla kurd hahahah han lyckades.
Marabou med lakris,måste smaka

Ps.Ber fortfarande att morfar ska bli frisk eller få slut på lidandet....

Lots of hot love/// shadiii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0