Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Pojkvän

Jag skulle aldrig tänka mig ha en pojkvän, ingen flickvän heller ahhaha eyyyy, Nej det är för killar är äckliga i vår ålder.
de är bara ute efter en sak, Sex
.Lixom usch
Även om jag gillaren kille så skulle jag aldrig tänka mig vara ihop med honom, jag vill se men inte röra.
När man var liten så hade man pojkväner hahhaha det var roligt ,men då var man liten och det är inte samma sak men jag får väll hitta någon perfekt kille när jag blir äldre. För killarna i vår ålder är onormala,barnsliga och vill bara ha sex. Alla killar vill leka av sig innnnan de gifter sig.
Ni kanske inte fattar nått men det ärsvårt att förklara, det kanske bara är mina hormoner, vem vet.
Jag kanske ändrar mig sedan.
ajja det ända jag vet är att jag tänker vara oskuld tills jag gifter mig, För att jag tycker det är fint.
Jag tänker inte öppna mina ben för varje kille jag ser.................


Lots of love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0