Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

RA RA RAAAAA......

hej, hahahaha pisnam dag för hani, jag "råkade" skämmmma ut henne ..... men normal dag för mig.
Det konstigaste med dagen var att Cheya och company bara åt mat en gång:O Kan ni tänka er!!
riktiga problem asow. Jag längtar väldigt mycket till höstlovet, ligga där i soffan och ta en chillpill.
Måste titta på Atonoment(vet inte hur man stavar ,orka kolla upp det) Harold and kumar 2 och massor av hannah montana och LB.
Min kudde som jag stickade var sjukt snygg men sedan bästämde sig vår lärare att tvätta den !!! 
så den krympde och inte bara det ,den ser ut som en dörrmatta!
Men jag ska göra extrem makeover med den.

Jag mår illa ,åt för mycket pommes. Ska snart sitta i soffan med kycklingburgare och desperata husfruar.

Lots of love/// shadiii

Kommentarer
Postat av: cheuda

HAHAHAHAH ! visst blev också chockad över att vi åt bara en gång (a) men vet du jag gama när ja kom hem :$

2008-10-21 @ 21:31:36
Postat av: shadiii

hahahhaaha,samma här

2008-10-21 @ 23:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0