Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Skoldag

Var en vanlig dag idag!! fast fan glömde ta hem matten,ajjaaa får göra den i skolan(=
Fick vg i biologi, Jag älskar alla no ämnen! så roligt så jag tror att jag ska välja natur. men jag vill ändå li psykolog när jag blir stor.
min dröm skola är norra real om jag inte kommer in där eller ändrar mig så ska jag gå i östra i skogås(=
Då kommer jag att träfffa på flera från trångsundskolan:O nooooooo orka seriöst.

Såg a walk to remember igår satt och grät sönder mig den andra bästa kärleksfilmen är notebook<3333
Jag älskar det killen säger i a walk to remember.


Kärlek är som vinden det är inget man ser utan det är nånting man känner.

Lots of love/// Shadiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0