Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

The Binda

Åkte hem till Linda igår kväll vid 22.00 tiden, hon hade bakat kladdkaka ,vad gulligt men jag åt inget.
Spelade guitar hero med Lucian, Det är så roligt.  sedan gick jag upp till Jolie & linda, Jolie berättade en läskig historia som var sann, Mina vänner får höra den senare, Asow det var sjukt, vilket samhälle vi lever i nu. ajja sedan dansade vi och jolie la sig kl 1 eller nått, Jag och Linda kollade på någon dokomentär.(om man stavar så)
Glöm inte att titta på OTH klockan 18:00 och gossip girl efter. Serena har inte dödat någon, hahaha hon trodde bara det. 
sorry om ni läser det här innan ni ser den delen. But i don´t  giva a damn.
Jolie åkte hem idag:( men kommer på fredag igen.
Lots of love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0