Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

The pursuit of happyness

Vaknade halv 9 av höga ljud som kom från playstationen.  Gjorde mig själv en salami macka och Oboy.
såg nyss filmen the pursuit of happyness med den snygga will smith och hans söta son Jaden christopher syre smith.
Den filmen är otrolig bra, Och det visar hur Visa människor lever idag, den var sorlig och otrolig bra handling.
Ni måste se den. och Balto 3 har jag ochså laddat ner.
ska snart se Eagle eye med Den heta Shia labeouf, Snart vårt brölopp ,ni alla är bjudna.
Han är så snygg. Jag kommer typ att skrika varje gång jag ser honom i filmen. Ja, så besattttt är jaaaaaaaaaaag.



Lots of love/// shadiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0