Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Just me again

Namn: kallas för shadiii Ålder: 14, 15 om en månad Gör: (plugg Går i 9:an och längtar just nu verkligen till gymnasiet Bloggar om: allt möjligt mest om min vardag. Bor: Stockholm Äter helst: Potatis , kurdisk mat Dricker helst: Chai, i stora mängder,mjölk och bonaqua Intresserad av: shopping, foto,, basket,böcker, filmer, musik , nästan allt . Ett av mina störta intressen är sång. Jag sjunger 24 Civilstatus: Singel Familj: Mamma, pappa, bror och en syrra som jag älskar så otroligt mycket Läser helst: Verkliga böcker . Gossip Ser helst på: simpsons , disney ,Gilmore Girls, Gossip girl, one tree hill  osv.  komedier, sorliga  Lyssnar helst på: Alla bra, Akon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0