Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Who let the dog´s out HUHUHUH Who let shadiii out hohohohooh

Om jag skulle köpa en hund så skulle det vara en mops eller en pitbull med en brun fläck ,(när jag bor ensammmmm. )När jag skaffar familj vill jag ha en golden eller en dalmatin, Men dalmatiner är jobbigaste och dummaste hunden, Lixom tänk om mitt barn skulle börja brinna ,då skulle inte hunden kunna  ringa 112. haha nej skoja men de är väldigt dumma.
Jusste Jag vill ochså ha en lady hund, den där i filmen lady och lufsen, vet inte vad de heter, Nånting med spaniel. Eller så heter dem spaniel
Jag ska kissssssssa nu

Lots of love/// shadiii






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0