Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

är vi tillsammans?

yoyo bro´s, Ibland kommer den där frågan upp, är vi tsm?
och vad ska man svara då? vissa blir helt nervösa och säger ja visst om du vill asså? men vissa kör bara på och säger hur det ligger till...jo  jag fick den frågan nyss..

Han ville först inte fråga mig det för han trodde att jag skulle skratta åt han så det tog ett tag för mig, till slut övertyga jag honom att fråga mig!
 så han skrev skratta om du vill men är vi tillsamman och jag svara varför ska jag skratta den ä'r en bra fråga och vi är inte tillsammans eftersom det  har inte gått så lång tid och sånt men vi är på G! vad tycker du och jag tror att han tyckte samma för jag fatta direkt inte hans sms hehhe:P


så ta er samman alla män där ute och våga fråga!

Lots of love///shadiii

min nya man ahahhah omg omg han 'r så¨åå fin jag dör!!!! GAEL CLISHY!!!1! omg omg  typ snyggast efter shia omg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0