Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

en dag med alizoo

jaapp vakna 8,åt största frukosten för jag mådde illa.!:( är sjuk från igår båda pskyiskt och fysiskt.....iaf gick och la mig igen vakna ett av sms från alice så blabla hon kom med moppen och vi åkte till hc,kolla runt lite åt på donken och snacka sen så åkte vi runt på moppen och jag tog bilder medans som vanligt ......kom hem till mig spela guitar hero och åt chips och allt ! jag gjorde ala speciale shadAMN glass och alizoo tkt om det..skön dag vi bestämmde oss för att hon ska sova över hos mig efter the voice på lördag:)

Är sjuk nu:( och helt deppig:(



lots of love/// shadiii

skriver ner mina känslor i en stor blå cool bok när jag mår som värst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0