Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

familjen på rymmen

soo tired, iaf är trött ska nog sova snart...mn syster är hemma im soo happy...
:D aha alla i familjen rymmde hemirfrån idag....det låter lite konstigt men jaa du min familj är en komedi film.....
Först så hoppa min syster ut ur fönstret för att snacka i tel i fred sen så hoppa jag ut för att ha rolig!tog bilder där ute sen ser vi båda baba cykla förbi utan att äga något så cyklar han snabbt iväg sen så går jag till andra sidan huset så ser jag min brorsa gå ut ur dörren , Och sen skrattar jag för mig själv,jag gick tilllbaka til fönstret försökte hoppa in(man kan rymma från mitt rum men man kan inte kma tillbaka för svårt) jag kom inte upp och jag hade lagt en stol framfäör döören så att ingen skulle märka ahhahaah och jag kunde inte få upp fönstret helt för det har extra lås så jag satt där ute med myggorna och vänta tills min syster kom tillbaka hahahaha hon kom men satt sig på altanen sen ser jag mamas huvud sticka ut ur balkongen andra sidan och ropa att jag ska in och sluta springa runt som en apa hahaha jag springer in i rummet tar på mig en jacka sen springer jag ut och ser baba lämna cykeln så jag hoppar på dem och kör iväg!!!


Lots of love///shadiiii
white shine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0