Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

har Jojo längtan

idag har jag solat och tränat dushat och fixat mig, snart kmr jojo hem hon sakna oss så hon ska hälsa på !
skulle ha gått ut med Hany idag men det blev inte av..
Aja ska visa bilder på kläderna jag köpte igår senare...
Köpte
*Skinnjacka - 599kr
*snow white kotfa -300kr
* jeansjacka -500kr
*topp -129kr
* snygga rosa trosor som är genomskinnliga där framme[Ewww] 129kr
* vita tyg skor 200kr
 
och när jag var i karlstad så köpte jag
Rosa tajt tröja 200kr
vit genomskinnligt linne med fjärlirar på 200kr
gult linne med öppenrygg-129kr
leopard paraply[skit snygg,nu längtar man till regnet]80 kr


aja ärhelt uttråkad väntar och väntar på sis , Bride war var bra, den borde man se,Fällde några tårar men det var inte ens sorligt ,barajag som var lite överkänslig igår efter att jag blev små sur på M....
men  nu har allting löst sig!

Lots of love/// shadiii
vill se ps i love you och skönheten och odjuret... jag är belle men vart är mitt odjur?


ps.ska ha sleepover på lördag eller nästa vecka fredag...hm men the voice är dagen efter aja vi får se..oj bara två veckor tills cheyooo kmr home =) då blir det party hahah ökeii gay dubbelhaka där på bilden men whatevaa i don´t give...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0