Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

öl?vattenpipa?

varför ? varför ska man dricka dt finns inget bra med det? äckligt och farligt! och vadå för att ha kul, så du säger att du är en tråkig person , och vadå men man vågar mer? Idioot du skämmer bara ut dig själv,,,,,

usch varför blir det såhär? så fort man har en vän som inte dricker inte röker JAA Vattenpipa är att röka JÄVLA FAKICNG DUMMA BLATTAR!!! iaf så fort man har en normal vän så får man höra att de har börjat , och på något sett så ändras mitt förhållande med dem elelr till dem. ingen kasnke märker något men jag själv märker för varje gång jag träffa denna vän eller vänner så finns det något i mig som blir äcklad av personen..men jaa visst jag kan inte rå för det..

och jag hatar när någon säger jag är muslim vilken röka dricka? och sedan finns det tusen bilder på dem när de röker vattnepipa..ASSÅ vattenpipa är farliga än cigg vad är det ni inte fattar?! och de snackar skit om andra som kallar sig muslimer och dircker och röker ,,dude kolla på dig själv...

jag har hellre pojkvän än att dricka och röka
jag förstör hellre mitt rykte än min kropp!
Som gud till mig vittne jag koommmer aldrig aldrig doppa tungan i alckohol , Som gud till mitt vittne jag kommer aldirg sätta läpparna på ett cigg eller en lång slang(vattenpipa)



var som du vill och jag är som jag vill! gud kmr ändå straffa dig så du kan lika gärna forsätta!

De här är till alla blattar som röker vattenpipa eller dricker även till mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0