Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

PUUUULDARI!

Vaknade tidigare än senast idag,,,klockan halv 12 sov tidigare än sent igår kväll...iaf väntade tills brorsan drog och satt på Datan för att sjunga kareoke innan jag drog iväg ...sen gick jag och fixa mig var helt klar och skulle ta 20 över bussen men klockan var 19 över ooch jag orkade inte springa till bussgaraget så jag vänta på nästa...jag sjöng några låtar på datan för mig själv(HADE VÄRSTA CHANSEN ATT WAYLA NU NÄR DET VAR TOmt HEMMA!)

så jag tappa bort tiden helt och hållet eller glömmde bort tiden helt och hållet? haha klockan var 55 så jag missa den med så jag bestämmde mig att vara klar 10 över så att jag skulle hinna med 20 över menmen im just full of SHI***T....jag sjöng rihanna låtar och klockan var 19 över 'SÅ jag Stängde av datan, SVÄRDE ÅT RIHANNA! (inte hennes fel):( memen sen tog jag min väska packa den med bikin och sånt sen sprang ut och såklart så tappa jag min mp3 24 gånger men den överlevde min boooo....hann såklart med bussen och han stämpla inte ens (föratt ujag är så snygg) ahha [ok för mkt luft]

men iaf linda stog där med sin galna freaky heta frisyr och cykeln sen så gick vi till henne åt bönsallad=) och badade i poolen jätte fin pool:D sen chilla vi och dansade lite hhööhhöhö fick låna en bok..nicole richie boken !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0