Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Bilder från vecka 7

vi börja med lite bowling och  fira mammas födelsedag efter 100år...... sen hände det inget mer...eller jo tjejväll hos cheybab, Det var lite roligt,vi kollade på en skräckis ,barnhemmet ursäkta men det var inte filmen som var läskig eller den var det men det var mest brudarnas skrik,FYFAN vad rädd jag blev. Jag satt på golvet sen när de skrek så hoppade jag upp på hani som satt i soffan med en chipsskål i handen,ja gissa en gång men den ramlade på golvet och cheybab var tvungen att ta fram damsugaren mitt under filmen och när jag skulle resa mig upp så välte jag till mitt glas som innehöll lite fanta , när vi satt på filmen igen så tog det inte lång tid tills jag hoppade pånågon,cheybab blev ett offer! och typ mossssad och didem ramla av soffan när jag skulle sätta mig mellan dem. jag är en clown:P
Jusste när vi bowlade,...HAHA inga kommentarer skulle slänga bollen halkade och ramla när jag skulle köra så jävla roligt ...Folk garva åt mig hahahah och jag dog av garv. Cheybab vann jag kom ,två hani ,trea didem sist hahaha

har ont i mitt lår och armen , vill bara gråta men det gör så ont:/ jävla pilates är fan inte till kurder!! fan man måste vara någon människa som kan böja sig ,slänga upp benen i luften med händerna bakom ryggen ökeii jag överdriver. Det är roligt men jag lider pin.Men som sagt om du vill vara fin får du lida pin. Prommmmmenera när jag kom hem eller när jag till dörren så vände ja mig om och tog en sväng runt området, Det är juh fint där jag bor fast det är färggladare hus om man går längre in.Kännnnnnndes som Desperata hemmaruar.
 




SJukt God Glass..... och tårtaJag kan skejta
HAHA även jag gick på det...Jag är värsta proffset..

Lots of love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0