Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Bio trio

var på bio idag med brudzarna, såg seven pounds i sergel i en liten salong, filmen var sämst men bra handling men ändo sämst, jag och nån kompissatt och garva igenom hela filmen typ ...,...filmen var slut efter 2timmar och tre minuter, Jag stannade kvar medans de andra gick hem, pappa skulle möta mig för vi skulle åka och hämta min syrra i centralen..Stog där i ca 20 minuter:(.
jag hade även köpt två roser till henne. jag borde verkligen ha åkt med dem hem,för de såg en "kändis" som jag verkligen ville se....men gud vill visst inte.....



Jag vill ha en jeansjacka innan sommaren ,lackleggings om jag inte hittar med dragkedja så skiter jag i och köper vanliga. viill även ha långa gladiatorskor, Gskor är fett gammalt men fetma snyggt. vill ha lägre

VILL HA FRÅN NELLY!




Lots of love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0