Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Feber

Serisöt? Nu är man helt sjuk! har hög feber och vill verligen inte ha det! HAr ont i ögonen och huvudet RYGGEN! och fryser sjukt mkt! sedan svettas jag och sedan fryser jag..tog en alvedon typ för 3 timmar sen och allt känndes mkt bättre..Men inte från början för när jag tog alvedonen så svettades jag fett mkt !det blir typ så!hah jag kan inte kolla uppeller ner eller åt sidan...
WTEVA! det är oscarsgalan nu på tv men lixom palla ! dne börjar klockan 2...Nu visar de bara när de går på mattan..
Jag kommer ihåg att det var någon kändis som gick till burgerking eller donken efter galan ist för att  äta mat där! så jävla Skön!
iingen missa one tree hillidag? den var ett tråkigt avsnitt....

Ville åka till kista idag och köpa en svart påsjacka men Det snöade som fan och snöar fortfarande! så Fint:D
det är ljust ute och allt är vitt...Det ända man ser är Tigris och eufrats fotspår utanför mitt fönster....

har kollat på Laguna beach hela dagen idag...fan vad alla hoar sig....

Du har..
(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
(x) Designparfym
( ) Foundation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x) Läppglans över 100 kr
( ) Hårinpackning
(x) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr
(x) hårfön över 100 kr
Summa = 11

Du ...
(x) Använder locktång/plattång ibland
( ) Använder fondation nästan varje dag
(x) Använder mascara nästan varje dag
(x) Använder eyeliner varje dag, LOVE EYELINER!!!!!!
(x) Använder läppglans varje dag OCH LÄPPGLANS!!!
(x) Använder bodybutter varje dag
(x) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag nästan
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( /) Tränar på gym  (HEmma!)
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 7.5

Du har...
( ) Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

summa= 2


Totalt:20,5
0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15konstgjord behandlad blomma
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.

Lots of love///shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0