Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Happy B-day jolie

Naaaw moii syster fyller 21 idag,oj klockan är 21 21 men iaf Så sorligt:(ett år närmare döden. Nej men det känns som hon fortfarande är 16-17år....går runt i sina fotbollskläder...Nu 'är hon helt het! alltid vart det och värstastilen..Hon är typ alltid först med kläder och mode:S:S
Grattis på födelsedagennnnn I love my idol! ser upp till henne någon jag verkligen skulle vilja vara som,Någon som har hjälpt mig sjukt mkt med allt....Alltid varit där och torkat mina tårar när det rinner på...alltid Gett mig den där kramen när man behöver det, Råd.Tips. skyddat mig när jag var liten .Hon kan nästan allt,klarar allt. Utan henne är jag en bajskorv!
Hon har svaren på alla mina frågor!  och jag älskar henne grovt mkt! vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne. För min största rädsla är att något händer henne! hon är det bästa med livet!
hon är i hurebro nu och firar säkert där,kommer hem imorgon!då får vi fira hennes födelsedag...


Ett colllllllage som jag gjorde för två dagar sen...den lilllla i hörnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0