Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

no sleep no eat heaven is a place on earth BE a MIRACLE

Svarar du i telefonen: Hallå? eller shulululu f you
Gör du när du blir kär i fel person: försöker hitta en ny person att falla för så att jag slipper tänka på killen innan
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 2 kr
Mycket är klockan: 19:14

Många kontakter har du på msn: typ 300 kanske

Fick du detta test: från nån annan flitig bloggare

spenderar du en regnig dag bäst: jag älskar regn
VEM
pratar du med just nu:
ingen
ringde dig senast: papi

pussade dig senast: hihi mamma

ville du kasta en sten i huvudet på: HANI

saknar du mest just nu: syrran &morfar!!!!

är din bästa vän av samma kön: ja

är din bästa vän av motsatt kön: japp
är ditt tionde sms ifrån: jenny(olga)

ska du träffa imorgon: skolan....

umgicks du med senast: Tvn


JA-OCH-NEJ FRÅGOR
cyklar du utan händer:
nej jag kan slå mig

gråtit en hel natt: en halv natt.

druckit så du spytt: neej, ingen alcohol

åkt vattenskidor: nej.men vill

åkt rullstoll: Jaaaa hahaha

Gjort kullebytta: Ja älskaar det

köpt lösviktsgodis för 50kr: högre

haft träningsvärk: Ja ,spec efter jag har garvat sönder mig

önskat att du var det andra könet: Nej jag vill inte ha en penis somsticker ut

velat vara ett djur: Apa

tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: hhaha kan faktiskt se mig en av dom framför mig nu

hatat choklad: NEJ, choklad är mitt liv!

VEM
är i rummet med dig just nu:
Ingen, ingen i huset

fick du senast sms från: jenny(olga) va faan haha

tänker du på nu: Morfar<33 saknar grovt mycket:(

pratade du senast i telefon med: Papi

sa du senast "jag älskar dig" till: syster

önskar du var med: i himlen med morfar
är din favoritsläkting: jag har så många? älskar alla!

i din skola går dig mest på nerverna: någon somjag villkasta sten på och C och D
går du skola:
söderbymalm:( snart östra eller fredrika
 
är din telefon: under min varma rumpa
är din mamma: i jobbet

sover du: in my cribe

handlar du mest: Mat? Jag behöver äta

fick du tag på tröjan du har på dig just nu: Italien hahaha
åkte du senast bil: oj de va ett tag sen  eller var det?

är du nu: my crib
VAD
åt du senast:
chokladkronflakes i frysen

drack du senast: vatten

är det för färg på dina byxor: mjukisdräkt svart

är den närmaste saken som är blå: ljuser tyvär inget
gillar du mest med skolan: Bild och biologi

har du på fötterna: tår

är din favoritfärg: blå

vilken film såg du senast:en indisk film sjukt bra!!!
hör du just nu:
Ashley tisdale-Heaven is a place on earth
HAR DU NÅGONSIN


sovit i en annan säng: jjaaaa

hånglat på en bio: neeeeeeeejj

sovit naken: ihihi
kört över hastighetsgränsen: jag har gått över hastighetsgränsen

målat om i ditt rum:nej, vit och fritt

dansat framför spegeln: JAAA

fått hicka: Länge sedan
dumpat någon: jaa

stulit pengar från en kompis: nej aldrig

hoppat i en bil med folk du just träffat: nejj är inte dum

smugit ut ur ditt hus:nej varför skulle jag?

varit i slagsmål: när jag var liten ahhaha Tror inte på våld

haft känslor för någon som inte känt desamma: jaa såklart..
hånglat med en främling: neej uschär ingen orre...

älskar eller saknar någon just nu: jaaa<333Jag saknar jiddo så det Mkt!! kommer aldrig glömma honom! och fattar inte att han är död?!?!?! Tiden läker inte sår...Du läker sår



Lots of love/// shadiii

Be a miracle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0