Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

TIP TIll TOP

Såg filmen bolt,den var bra...har fetma tråkigt,kan inte göra ngt sitter häroch hostar...Mitt ena öga har svullnat upp och har ont i den andra...tur från tip till top
jag har även tappat lusten att äta, men de är juh bra.Kan gå ner i vikt då.



hhaha jag har en konstig kropp,mina ögonfransar har blivit mkt längre och de blir längre hela tiden:S shit undra när de stannar.. mitt hår har blivit tjockare och typ afroaktigt.Jag som inte gillar tjock hår på mig.
Är så sugen på suchi, Pappa lovade att köpa marabou dige innan han kom hem från jobbet och nu är han hemma,
Men utan chokladen! faaan han säger att han köper det senare. Nu ska jag in på simpsons sidan och kolla på nya simpsons avsnitttt.


Vilken väg ska man ta? bilden är tagen utanför mitt fönster..Som ni ser såär det två olika fotspår. en fågel och en hare ..Säkert tigris

Lots of love///shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0