Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Bara jag och jag och såkart jag

Kan tyvär inte lägga upp bilder på datan:( synd...min data ärkeff.
Kom hem igår kväll, sov över i skogås såklart.

vad kan man sägaom nyår, åt ,sjöng, dansa, drack mkt cola, skrek på några snorungar ute på gatan.
Det kändes inte som nyår, men det var lite roligt ändooo.
Blev lite ledsen på kvällen när ja tänkte på att morfar aldrig kommer få uppleva år 2009:/ grät lite ochså men jaja sånt är livet.
Det mesta jag gjorde på nyår var att ta bilder, tog sjukt många bilder på mig och på släkten. fick några tomtebloss, det var tur att de hade lite men dagen efter så hittade jag tre paket vid skorna!!! jävlar om jag bara hade hittat tidigare.
ute fanns det såklart snygga killar, Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mulatter såklart.
var inte alls färgglad, hade en svart klänning , i like it dark.
ska till länna nu och stan imorgon ,spricker och jag inte för åka till zara eller köpa lackleggings med Dragkedja.

Lots of love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0