Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

Dreaming out loud

jag är en riktig drömmare,drömmer om ett mvg i matte,hihihi=)
provet gick sådär.

skolan blir bara tråkigare och tråkigare:S vrför? det är juh sista året i 9an det borde vara asss kul. Men det kanske beror på att vi presic har börjat, Har typ stoppad i mig läkerol,ca 2 paket ii
Stekte ägg när jag kom hem och åt yogi dröm! så jävla god! har haft nationela prov muntliga svenska enkelt!
Sitter helt dödstrött här och lyssnar på one republic!
ska ta och plugga biologi i 20 minuter och sen dra upp och sätta på simpsons....känner lukten av pommes!!!!

jag måste ochså sätta mig på cykeln idag!  Jusste! vad faaaan har hänt med kanal 6!?????
Hur vågar man byta tid på simpsons..nu är det klockan 19.00 ist!det går ju inte klockan 20.00 är en tradition!och förrut klockan 18.00 på trean men det har dem inte längre!

Ladda ner lilja4ever...denärsåsorlig!
och kommer ihåg en sorlig svensk film jag såg medmin syrra.När mörknet faller den är sjukt bra och sorlig och SORLIG OCH SORLIG man bara gråter och blir rädd! om ni inte ser den så förlorar ni på det.den är sjukt sorlig!
gammal bild! från 2008 när jag hade lugg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0