Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

im in love with a niggggah!!(not)

naaaaaaaaaw GÅNGER 12455556 , lässste igenom alla mina gamla inlägg från peea. Hahahahah så roligt allt var när man var 13 och 14, Radera nästan allt. Men det var ju fjortis tiderna eller wannbe.
Är ganska trött nu, har inte så stor lust att göra något. :/ drömmde mardrömmar igår och förrigår och kvällen innan, Jag vaknade ochså tre gånger på natten, När jag lässsste i doktorboken(en bok som säkert alla familjer har) så kom det fram att jag har ångest , Och det har jag nästan haft hela mitt liv.

det är ganska vanligt, Jag har en sjukdom jag inte har sagt till någon om , Har försökt säga till mamma men hon fattade inte något så jag slutade försöka. Skäms för att säga det...........MEN AJJA DET KOMMER UT NÅN DAG!!!!!!!!!!
:(Hoppas jag verkligen ,


Ni MÅSTE SE Green street holligans , Sjukt bra tror att den heter så. Börja gråta på slutet och killn i filmen är HETHETHET! verkligen het. fin kropp ochså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0