Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Ur en grönögd idiots ögon -

JAG kan lämna kroatien men kroatien kan aldrig lämna mig.

Kärlek vid första ögonkastet är den vanligaste ögonsjukdomen.

Iaf var i karlstad i helgen snön började ´komma idag från norge så den kommer snart till stockholm.
Var barnvakt åt 8 barn och 2 bebisar i två olika lägenheter! om någon säger attjag kommer bli en dålig mamma när jag blir stor så får den personen stryk....Det var jobbigt som fan för bebisarna grät hela tiden och de andra små barnen skulle så kallade städa men de slängde chips på mattan vattnade golvet mecolas kompis sprite (tror detheterså)
och Fick byta blöjor och när jag plösligt fick bebisarna att sluta gråta genom att sätta på simpsons (simpsons är min hjälte) så sprang alla ungar in i rummet och Börja skrika :s de skrek och sa att det var en tjuv där ute med poliser. och jag viste inte om jag skulle tro dem . Se när man vänder ryggen så hade alla sprungit ut ur dörren . 6 timmars plåga.



annars var det roligt elle inte värsta ..40 dagar hade gått och vi besökte  graven. Jag gav en rös ros=)
Usch hatar att sakna folk...på vägen hem hälsade vi på min syrra snabbt . gick på hennes toa åt lite av hennes mat tog lite av hennes parfume och fick en päls väst jacka av henne som hon inte ville ha. gav en kram och sa hej då=( vi syns typ om en månad och jag saknar henne redan,....Hon betyder mest för mig...=)


Det här kanske låter sjuk men är så sugen på att gå till ica maxi eller ops :P länge sedan.
Ps.fick höra av en spådam att jag kommer träffA NÅGON KILLE  i ett annat land i år...Hoppas det är kroatien.=) saknar saknar.
ska nu lyssna på rihanna emergency room och karl wolf lebanon!



Lots of love/// shadiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0